loading...
خرید و فروش بیت کوین
محیا یوسفی بازدید : 61 شنبه 09 آذر 1398 نظرات (0)

عدم ورود سرمایه به بازار بیت کوین

 سوالاتی درباره آینده این سیستم پرداختی در بلند مدت مطرح شده است. 

 

تعدادی از تحلیلگران معتقدند که همچون بازارهای سنتی که نوسانات و نقدینگی فاکتورهای مهمی هستند، این بازار نوپا راه طولانی را پیش رو دارد تا به بلوغ برسد. در حالی که دیگران می گویند که الگوریتم کمیاب این بازار فاکتور اصلی ارزش خرید و فروش بیت کوین در حال حاضر و آینده خواهد بود.  نظرسنجی انجام شده توسط الکس کروگر که یکی از تحلیلگران رمز ارزها در مقیاس کلان می باشد نشان می دهد که اکثریت اعضا توییتر که درباره رمز ازها توییت می زنند معتقدند بیت کوین بالاخره به بلوغ رسیده وهمچون بازار کالاهای سنتی محدوده قیمتی وسیعی را شامل میشود به منظور اینکه کروگر دقیقا منظورش را برساند گفت " اگر چیزی در دنیای واقعی به یک محدوده قیمتی مشخص رسیده باشد باز هم ممکن است قیمتش به دلایلی همچون تورم دستخوش نوسان شود و این دقیقا همان اتفاقی است که ممکن است برای قیمت بیشتر کالاها بیافتد."

 

 

آینده بیت کوین با توجه به شاخص های اقتصادی

 

با وجود اینکه زمان بندی همیشه مسئله بوده است اما بیت کوین که در طی بازار 10 ساله رمز ارزها به یک جایگاه مشخص دست یافته است هنوز هم از آن سطح بلوغ بدور بوده است. ویلی وو گه یک تحلیلگر بر زنجیره و معامله گر رمز ارز است گفت که قیمت بیت کوین همچنان راه زیادی را پیش رو دارد تا بتواند به سقف قیمتی خود دست پیدا کند. وو گفت: "هر چیزی بین سرمایه گذاری در بازاری بین 10 تا 100 تریلیون اتفاق بیافتد منصفانه است."

 

بر طبق اطلاعاتی که یکی از ارائه دهندگان داده با نام ماساری گردآوری کرده، سرمایه بازار بیت کوین که حاصل از اندازه گیری تعداد کل سکه های در چرخش ضربدر قیمت نقطه ای آن می باشد برابر با 204.4 میلیارد دلار است که این میزان از بالاترین قیمت سالانه آن که در 27 جولای مشاهده شده بود و برابر با 233 میلیارد دلار بود کمتر می باشد. کروگر گفت که در حال حاضر نوسانات به دلیل نبود سرمایه کلی در فضای حال حاضر این بازار می باشد. هر چقدر که ارزش بازار افزایش یابد تاثیر اعضا سرمایه دار این بازار که وال نامیده می شوند بر روی تغییر قیمت بیت کوین کمتر خواهد بود.  با توجه به اینکه نوسانات جذاب ترین جنبه از تجارب رمز ارزها هستند این میتواند یک عامل ترسناک برای سرمایه گذاران خرد و کوچک در این بازار باشد. 

 

برای سرمایه گذاران سازمانی، این میتواند یک تغییر خوشایند باشد. 

 

نیک کاتر یکی از شرکای کسل آیلند ونچرز که یک شرکت سرمایه گذاری است که بر بلاک چین های عمومی کار می کند گفت بیت کوین بیش از هر کلاس دارایی مشابه یک کالا است اما او همچنین گفت که نوسانات قیمت همواره وجود دارند و ممکن نیست که از بین بروند. کاتر همچنین گفت که اگرچه عدم پاسخ به یک درخواست باعث شوکه کردن همه می شود اما این تضمین وجود دارد که احتمال نوسان برای آینده قابل پیشبینی باقی بماند.  از 14 ماه می سال 2020 بیت کوین هالوینگ آغاز می شود، هالوینگ در واقع به معنی نصف شدن پاداش استخراج کنندگان برای بلاک های جدید استخراج شده است به عبارت دیگر استخراج کنندگان 50 درصد بیت کوین کمتری را در ازای تراکنش های تایید شده دریافت می کنند. 

 

در اقتصاد کلان، کمیاب بودن یک نیروی هدایت کننده اساسی است که ارزش یک دارایی را افزایش می دهد همانطور که الماس، نفت، و طلا عملکردی مبتنی بر عرضه و تقاضا از سوی سرمایه گذاران دارند.  الیور فون لندزبرگ -سادی، مدیر عامل شرکت BCB ، که یک شرکت خدمات مالی برای دارایی های دیجیتال می باشد گفت به نظر می رسد سناریوی دوم کروگر، که بر اساس آن کمیاب بودن منجر به افزایش ادامه دار قیمت ها می شود، برای همیشه ثابت باقی می ماند. او همچنین گفت پذیرش جهانی رمز ارزها راه طولانی را برای پذیرفته شدن پیش رو دارد اما با اینحال بازار رمز ارزها بدون توجه به قیمت به مسیر خود ادامه می دهد.

 

لندزبرگ همچنین گفت: " من می توانم با اعتماد به نفس زیادی به شما بگویم که پذیرش جهانی برندهای پابرجا رشد پایدار و هدفمندی داشته است"  هر چند که چرخه بازار بیت کوین هنوز هم مشخص نشده است  اما اگر اقتصاد سنتی ثابت کند که این بازار، بازار درستی است آنگاه بیت کوین می تواند در آینده نزدیک ارزش بالایی پیدا کند. 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 66
  • بازدید ماه : 63
  • بازدید سال : 1,861
  • بازدید کلی : 11,844